large

Plank czyli inaczej deska – najlepsze ćwiczenie na płaski brzuch i mocne plecy!


Wielu z nas marzy o smukłej tali, płaskim brzuchu oraz zgrabnej sylwetce. Gwarancją sukcesu jest przede wszystkim zdrowa i zbilansowana dieta oraz regularne treningi.

Czy istnieje ćwiczenie, które pomaga jednocześnie wzmocnić plecy, brzuch,  ramiona, pośladki oraz uda? Plank to idealne ćwiczenie dla każdego!

 

Plank czyli deska to z pozoru bardzo łatwe ćwiczenie, które angażuje jednocześnie wiele partii mięśniowych. Ćwiczenie to pomaga spalić bardzo dużo kalorii, wzmacnia mięśnie pleców, brzucha oraz ud i pośladków. Na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo proste, jednak wystarczy spróbować aby przekonać się na czym polega skuteczność wykonywania tego typu ćwiczeń.

Jak dobrze wykonać Plank?

Podstawowa pozycję rozpoczynamy od położenia się na brzuchu, oparciu przedramion tak aby łokcie były dokładnie pod barkami, a stopy na palcach. Bardzo ważne aby napiąć mięśnie brzucha, następnie unosimy tułów, biodra i nogi. Całe ciało ma znajdować się w linii prostej. Należy pamiętać aby nie opuszczać bioder oraz odcinka lędźwiowego. W tej pozycji wytrzymujemy 30 sekund, następnie 10 sekundowa przerwa, powtarzamy 5 razy.

Regularne ćwiczenia pomogą wyrzeźbić i wysmuklić sylwetkę. Należy zawsze pamiętać, że przede wszystkim zbilansowana dieta jest kluczem do sukcesu, a połączona z regularnymi treningami daje spektakularne efekty!

 

Autor: Ewelina Łasińska

comments ( 0 )

*Leave a reply*